۲۳ درصد از زندانیان استان کرمان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: ۲۳ درصد از زندانیان در سطح استان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، رمضان امیری چهارشنبه (19 شهریور) در نشست رفع مسائل و مشکلات زندانیان و خانواده آنان که همراه با آزادای ۱۷ زندانی، توزیع 2 هزار بسته معیشتی، انجام ملاقات مردمی با خانوده زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان با حضور رئیس دادگستری استان کرمان، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، مدیرکل صدا و سیما استان کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: از حمایت هایی که در مرحله اول دستگاه قضایی از مجموعه زندان های استان و در راس آن رئیس دادگستری، دادستان و معاونین دادگستری از کانون اصلاح و تربیت زندان ها می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

مدیرکل زندان های استان کرمان ادامه داد: در استان کرمان، نگاه اقدامات تربیتی به زندان ها کمک کرده که وضعیت امنیتی زندان ها روز به روز افزایش پیدا کند.

 

 

وی اظهار داشت: کمک رسانی و توجه به خانواده زندانیان باعث شده که زندانی در درون زندان و خانواده های آن ها در آرامش خاصی به سر ببرند.

 

 

 

امیری با اشاره به اینکه امروز ما آزاد هستیم اما زندانیان در پشت دیوار زندان به شکلی گرفتار هستند، خاطر نشان کرد: 23 درصد از زندانیان در سطح استان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند که جای تقدیر و تشکر دارد اما نیاز است که به کمک انجمن ها و ستاد دیه در استان بیاییم.

 

 

 

وی ادامه داد: همانطور که می دانید نگاهی که رئیس قوه قضاییه به زندان و زندانیان و تأکیدی که بر کمک به خانواده های زندانیان دارند در رأس برنامه ها است و رئیس دادگستری استان نیز پیگیر آن هستند.

 

 

 

مدیرکل زندان های استان کرمان گفت: در مراحل مختلف کمک هایی در این روزها می شود تا خانواده ها از نظر ارزاقی آسیب نبینند و مشکل نداشته باشند و این مورد توجه ریاست قوه قضاییه و دستگاه قضایی استان کرمان است.

 

 

 

وی بیان کرد: در کنار آن تعدادی از هیئت های مذهبی استان کرمان در ماه محرم همکاری بسیار خوبی داشتند و این هیئت ها نذوراتی را که سال های گذشته داشتند امسال به عنوان بسته های ارزاق در اختیار خانواده های زندانیان قرار دادند تا خانواده ها مشکل نداشته باشند.

 

 

گفتنی است؛ در این مراسم 17 زندانی جرایم غیرعمد در سراسر استان کرمان آزاد شدند و 2 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

کد خبر 969945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha