بررسی محله به محله قم در راستای کاهش آمار کرونا در قم/نظارت بهداشتی بر مدارس قم

محبی گفت: پس از بازگشایی مدارس و به منظور لزوم توجه به سلامت دانش آموزان، نظارت های بهداشتی بر مدارس خواهیم داشت.

«سیامک محبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر کرونا در قم وضعیت نزولی و یا ثابتی ندارد و شاهد رشد آمار مبتلایان هستیم.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: تیم های بهداشتی در راستای نظارت هر چه بیشتر در زمینه کمک به ریشه کنی ویروس تلاش کرده و در جای جای استان مستقر هستند.
 

وی گفت: تمامی نقاط و محله های شهر و استان قم، شناسایی و شدت کانون ویروس در مناطق مختلف را بررسی کرده ایم و بررسی محله ای را در دستور کار داریم.


محبی افزود: در مناطقی که ویروس جریان بیشتری دارد، برنامه ریزی گسترده ای داریم تا بتوانیم با کمک خود مردم شدت این ویروس را در آن مناطق کم کنیم.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز گفت: با سرد شدن هوا شرایط ما بار دیگر خاص خواهد شد و در کنار کرونا، ویروس آنفلوآنزا را نیز خواهیم داشت.


وی تصریح کرد: هر ساله در فصل پاییز این ویروس ها وجود دارد که امسال کرونا نیز به آنها اضافه شده و از این رو باید تمامی مسائل بهداشتی را رعایت کرده تا گرفتار این بیماری ها نشویم.


محبی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: به هر حال این نوع بازگشایی همه ما را دچار شک کرد اما نباید دست روی دست گذاشت و تا زمانی که دانش آموز به صورت حضوری در مدارس حاضر می شود، اقدامات بهداشتی انجام شود.
 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تیم های بهداشتی در مدارس نیز وجود دارند و تمامی نظارت ها انجام می شوند و با ضدعفونی های صورت گرفته در زمینه گندزدایی محیطی می کوشند.

کد خبر 970018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha