خراسان جنوبی میزبانی اردوهای تیم ملی اسکیت شود

عزیزی گفت: برگزاری دوره‌های داوری و میزبانی اردوهای تیم ملی در خراسان جنوبی با توجه به استعدادهای خوبی که در رشته اسکیت در استان داریم باید محقق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، مجمع انتخاب رئیس هیئت اسکیت خراسان جنوبی در حالی (۲۲ شهریور) با حضور «محمد رضایی» رئیس فدراسیون اسکیت برای دومین بار در فاصله دوماه برگزار شد که نامزدی که در اولین مجمع رای نیاورده بود و اعتراض به روند برگزاری این مجمع داشت و فدراسیون هم مجمع اولی را باطل کرد و سبب شد که دوباره این مجمع برگزار شود با وجودی که در دومین مجمع هم اسمش به عنوان یکی از کاندیداها در تابلوی نوشته شده بود این بار در نامه ای از حضور در مجمع انصراف داد و «بهروز آدینانی» با گرفتن حداکثر آرا از 14 نفر حاضر به مدت چهار سال رئیس هیئت اسکیت استان شد.

 

رئیس فدراسیون اسکیت در این جلسه گفت: بخشنامه تاسیس باشگاه‌های اسکیت را به همه ادارات کل ورزش و جوانان در کشور ابلاغ کرده‌ایم و ایجاد این باشگاه‌ها در استان‌ها ضرورت دارد.

 

به گفته «محمد رضایی» برای اعزام مربی تراز اول کشور به خراسان جنوبی با یکی از این مربیان وارد مذاکره خواهیم شد و بخشی هزینه ها را هم خواهیم داد.

 

وی با تاکید بر این هیئت اسکیت قبل از هرگونه برنامه ریزی باید تامین اعتبار کند، اظهار امیدواری کرد: با حمایت داخل استان، بخشی از بدهی‌های هیئت اسکیت استان پرداخت شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برگزاری دوره‌های داوری و میزبانی اردوهای تیم ملی در خراسان جنوبی با توجه به استعدادهای خوبی که در رشته اسکیت در استان داریم باید محقق شود.

 

حسن عزیزی افزود: استاندار در توسعه زیرساخت‌های ورزشی نظر مثبتی داشته و حمایت های ویژه داشته و برای توسعه بیش از پیش رشته اسکیت در استان باید پیست‌های آموزشی ایجاد شود.

 

 

کد خبر 970033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha