کلاس‌های قرآنی به صورت مجازی در روستای دزلی برگزار شد

بلال سلیمان‌پور گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مقابله با این ویروس کلاس‌های قرآنی این کانون به صورت مجازی برگزار شد.

بلال سلیمانپورمدیر کانون فرهنگی هنری معراج روستای دزلی از توابع شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: کانون فرهنگی معارج روستای دزلی از سال 1392 راه‌اندازی شده و هم‌اکنون 83 نفر عضو دارد که در سامانه بچه‌های مساجد ثبت نام شده‌اند.

 


وی با اشاره به اینکه این کانون به برگزاری کلاس‌های قرانی در زمینه روخوانی، تجوید و قرآئت قرآن کریم می‌پردازد، افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس‌های قرآنی به صورت مجازی برگزار شد.

 


وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های احکام، برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی، تابلو فروش و آموزش زبان هورامی(کُردی) از جمله کلاس‌هایی است که توسط کانون‌فرهنگی هنری معراج در روستای ذرلی برگزار شده و مورد استقبال اهالی روستا به ویژه جوانان قرار گرفته است.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری معراج روستای دزلی از توابع شهرستان سروآباد بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا اقداماتی از جمله آموزش مسائل بهداشتی، آشنایی اعضای کانون با شیوه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و گندزدایی مسجد و محلات روستا انجام شد.

 


سلیمان‌پور به مشکلات کانون پرداخت و اضافه کرد: نبود امکانات از قبیل کتاب، فضای لازم برای آموزش، نبود نیکمت و غیره از مشکلاتی است که کانون معراج روستای دزلی دارد و نیاز است حمایت لازم برای پیشبرد فعالیت‌های این کانون فرهنگی انجام شود.

 


وی خواستار تهیه امکانات برای کانون‌های فرهنگی هنری توسط متولیان شد و گفت: بی‌شک وجود امکانات و تجهیزات می‌تواند زمینه جذب جوانان و نوجوانان بیشتری را برای حضور در برنامه‌های کانون فرهنگی هنری معراج فرآهم آورد.

کد خبر 970059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha