توهین به پیامبر مکرم اسلام (ص) حرکت نژادپرستانه و ماهیت غرب وحشی است

حجت الاسلام نصیری گفت: توهین به پیامبر مکرم اسلام (ص) حرکت نژادپرستانه و ماهیت غرب وحشی است که با صحنه گردانی صهیونیست جنایتکار انجام می شود.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: توهین به پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) حرکت نژادپرستانه و ماهیت غرب وحشی است که با صحنه گردانی صهیونیست جنایتکار انجام می شود.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: کسانی که به ساحت نورانی نبی مکرم اسلام و قرآن کریم اهانت کرده اند آزادی بیان را بهانه واهی محکومیت این ددمنشی می دانند اما زمانی که از دروغ پردازی هولوکاست صبحت می شود همه بهانه آزادی بیان به میان می آورند.

 

این مقام مسئول افزود: اگر در دنیای غرب آزادی بیان هست پس از هولوکاست صحبت کنید تا چهره ننگین صهیونیست ها بیشتر برای مردم جهان عیان تر شود.

 

حجت الاسلام نصیری خاطر نشان کرد: این نژاد پرستی است که بخواهند ادیان الهی همچون دین مبین اسلام به ویژه چهره نورانی پیامبر مکرم اسلام را مورد تخطئه قرار دهند.

 

وی ادامه داد: در این اقدام های ننگین غرب ماهیت وحشی گری آنها را نمایان می کند و مردم ایران و به خصوص مردم استان اردبیل با وجود بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در تجمع اعتراضی مشارکت خواهند کرد تا صدای اعتراضی خود را به گوش جهانخواران برسانند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اذعان داشت: هیچ مسئله ای حتی بیماری کرونا نمی تواند از بیان سخن اعتراضی ملت های مسلمان نسبت به این مسئله مهم کم کند و تلاش خواهیم کرد تا بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص سرلوحه برنامه ها باشد.

کد خبر 970082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha