توسعه کشور با وجود تحریم‌‌ها/ ایران کارگاه بزرگ ریلی است

نوبخت با اشاره به توسعه ریلی ایران با وجود تحریم‌ها گفت: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای موجود شاهد پیشرفت چشم‌گیر کشور هستیم و با این شرایط فعلی دشمن باید از دست ایران فرار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدباقر نوبخت» امروز(پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور) در مراسم آغاز عملیات ریل‌گذاری راه آهن رشت_ کاسپین_ انزلی در ایستگاه فلکده رشت اظهارکرد: ریل‌گذاری و توسعه زیرساخت راه آهن در اکثر نقاط کشور در حال اجراست. 

  

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه با توسعه زیرساخت راه آهن در کشور امکان انتقال بار به وسیله خط ریلی از خلیج فارس تا دریای خزر مهیا می‌‌شود گفت: با توجه به تحریم‌ها و تهدیدهای موجود شاهد پیشرفت چشم‌گیر کشور هستیم و با این شرایط فعلی دشمن باید از دست ایران فرار کند. 

 

وی با اعلام اینکه اکنون ایران اسلامی کارگاه بزرگ تولیدی و توسعه‌ای است تصریح کرد: مجموعه راه‌آهن رشت_ کاسپین_ انزلی نمادی از خط ریلی کل ایران است.
 
 
 
نوبخت با تاکید بر اینکه ثمره شیرین اجرای پروژه‌ها را در آینده شاهد خواهید بود خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش بود تا چرخ توسعه ایران را متوقف کند اما با اتحاد و وحدت ملت ایران تاکنون موفق نشده است و همچنان ایران در خط توسعه می تازد. 
 
کد خبر 970128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha