۴۶ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری شدن ۴۶ بیمار جدید در مراکز درمانی استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی به رقم ۲۴۱ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته46 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بیماران بستری در مراکز درمانی به رقم 241 نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه طی همین مدت 3 نفر از بیماران بدحال نیز جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: 56 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارند و 31 بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده تاکید کرد: برنامه های نظارتی در خصوص اصناف نیز همچنان از سوی بازرسان بهداشت محیط پیگیری می شود تا زمینه انتشار ویروس کرونا در اصناف کاهش یابد.

 

وی افزود: هیچ کمبودی در تامین مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان اردبیل وجود ندارد و بازرسی و کنترل واحدهای صنفی نیز به صورت مداوم با حضور کارشناسان حوزه بهداشت صورت می گیرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده مداوم از ماسک به ویژه در محل های پرتردد و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می تواند زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا را در جامعه تسهیل دهد.

کد خبر 970134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha