ابوعلم های غرب، ابوجهل های صدر اسلام را روسفید کردند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در تجمع اعتراض آمیز مردمی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)، گفت: در حقیقت ابوعلم های غرب با این حرکت مذموم، ابوجهل های صدر اسلام را روسفید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی» امروز پنج شنبه در تجمع اعتراض آمیز مردمی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) که در میدان شهید بهشتی بجنورد برگزار شد، گفت: در طول تاریخ بشر، همواره دو جریان کوثر و ابتر وجود داشته که قرآن کریم انسان های حق مدار را پیروز این میدان دانسته و انسان های پیرو باطل را بی دنباله و ابتر نامیده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه جریان حق همواره در جهت پیشرفت و کمال حرکت کرده در صورتی که جریان باطل فقط تظاهر کننده بوده، اظهارکرد: در حال حاضر کافران می خواهند جلوی اراده خداوند بایستند در صورتی که استعداد مقابله با اراده خداوند را ندارند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اظهار این مطلب که پیامبر (ص) و قرآن کریم هر دو نور هستند و به ما سفارش شده از نوری که با قرآن کریم نازل شده، تبعیت کنیم، افزود: نادان هایی که به پیامبر توهین می کنند، نمی دانند در حقیقت به همه پیامبران توهین کرده اند چرا که قرآن کریم همه انبیاء را حلقه های یک زنجیر می داند که بندگان را به سوی خدا رهنمون می کنند.

 

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دشمنان در حقیقت از اسلام ناب محمدی واهمه دارند و به همین دلیل مسئله ایران هراسی را مطرح می کنند، تصریح کرد: با همه این توطئه ها اما امروز انقلاب اسلامی پیام اسلام راستین، قرآن و عترت اهل بیت علیهم السلام را به جهان صادر کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نادان هایی که در غرب قرآن سوزی و یا اهانت به پیامبر می کنند همچون سگ هایی هستند که در مقابل نور ماه واق واق می کنند، تصریح کرد: در حقیقت ابوعلم های غرب با این حرکت مذموم، ابوجهل های صدر اسلام را روسفید کردند.

 

وی افزود: اگر چه غرب ادعای تمدن دارد اما ناتوان ترین مردم دنیا هستند چرا که انجام این حرکات ناپسند، هنر نیست و هر کودک کم توانی هم می تواند به راحتی این اعمال را انجام دهد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه جبهه مقاومت در دنیا شکل گرفته و امروز یکه تازی ابرقدرت ها خدشه دار شده است، گفت: امروز در مقابل همه آنها قدرت بزرگی همچون اسلام و انقلاب قرار دارد و باید بدانند قرآن و اهل بیت در دل و اندیشه ما ریشه دوانده و آنها با یک کتاب روبه رو نیستند بلکه با یک ملت روبه رو هستند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت قطعنامه ای، رفتار سخیف شخصی تندر و آتش‌زدن قرآن کریم در سوئد و اقدام موهن مجله فرانسوی و بازنشر تصاویر توهین‌آمیز پیامبر اسلام را بخشی از برنامه اسلام‌ستیزانه آمریکای مستکبر و صهیونیست بین‌الملل علیه همه انسان‌ها و آزادگان و کشورهای حوزه مقاومت دانستند و این رفتار سخیف را محکوم کردند.

 

 

نویسنده: سمیرا نیستانی

 

 

کد خبر 970148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha