تجمع اعتراض آمیز ایلامیان در محکومیت اهانت به مقدسات اسلام

تجمع اعتراض آمیز مردم ایلام دیار خادمان حسینی و دروازه عتبات عالیات، در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) در مناطق مختلف این استان از جمله با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم ولایی و همیشه در صحنه دیار خادمان حسینی و دروازه عتبات عالیات، صبح امروز(۲۰ شهریور) همزمان با سراسر کشور  با شرکت در تجمع‌های اعتراض آمیز، خشم و انزاجار خود را از اقدام موهن و شنیع نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) و دین مبین اسلام به نمایش گذاشتند.

 

در این مراسم  که همزمان با سراسر کشور، ساعت ١٠  امروز در محوطه مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد، اقشار مختلف مردم و مسئولان ایلام اعم از پیر جوان، زن و مرد حضور یافتند و اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

 

در  این اجتماع مردمی، شرکت کنندگان با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا و اسرائیل دشمن دین و قرآن» اقدام هتاکانه دشمنان نسبت به مقدسات اسلام و ساحت مقدس پیامبر اکرم را محکوم کردند.

 

این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و سخنران ویژه این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین «کریمی تبار» نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بود.

 

 

کد خبر 970151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha