تجمع‌اعتراض آمیز مردم سنندج در اهانت به ساحت رسول خدا

تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهرستان سنندج نسبت به اهانت نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل به محضر قرآن کریم و جسارت به ساحت پیامبر رحمت(ص) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، امام جمعه موقت سنندج در این تجمع اعتراض آمیز گفت: آفرین به مردم شهرستان سنندج که با حضور خود در این تجمع شرف و بزرگواری خود را نشان دادند و همواره از ارادتمندان به پیامبر عظیم‌الشان اسلام هستند.

 

ماموستا معرف خالدی با اشاره به اینکه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم نخستین و آخرین دشمنی استکبار و صهیونیسم جهانی نیست و تا روز قیامت ادامه دارد، بیان کرد: اگر امروز به پیامبر اکرم(ص) در یک روزنامه فاسد فرانسوی توهین می‌شود، در گذشته نیز پیامبر ما از سوی دشمنان اسلام مورد اذیت قرار می‌گرفتند اما همیشه نیز دربرابر توطئه دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

وی اعلام کرد: مردم ایران و مسلمان همیشه بیدار است و دشمنان اسلام هم باید بدانند که از نسل ابولهب و ابوجهل هستند و در نهایت نابود می‌شوند و خداوند نقشه‌های آنها را به خودشان باز می‌گرداند.

 

امام جمعه موقت سنندج با اعلام اینکه امروز خط قرمز مسلمانان توهین به شخصیت پیامبر(ص) است، افزود: توهین دشمنان بیانگر ضعف و ناتوانی آنان است که در برابر جبهه پیامبر و قرآن کریم کم آورده‌اند و توهین می‌کنند.

 

ماموستا خالدی تصریح کرد: دشمن باید بداند ابولهب و امثال او باید دستشان قطع شود و قطعا جبهه کفر و ستیز که در برابر جبهه پیامبر و یاران او قرار بگیرند ریشه کن می‌شوند چراکه این وعده قرآن کریم است.

 

ماموستا لقمان نظیری از علمای کردستان نیز در این تجمع با قرائت بیانیه‌ای، اهانت به پیامبر را به زبان انگلیسی محکوم کرد.

 

مسوولان، مردم، روحانیون و سایر اقشار مختلف مردم شهرستان سنندج با حضور در مسجد جامع شعارهای مرگ بر استکبار جهانی، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، آمریکا ننگت باد، الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، لبیک یا رسول‌الله، لبیک یا محمد سردادند و اهانت به ساحت پیامبر اکرم را محکوم کردند.



کد خبر 970153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha