تقویت جهش تولید در فارس با افتتاح ۲ واحد تولیدی صنعتی

ایزدی گفت: با افتتاح ۲ واحد تولیدی صنعتی در فارس، زمینه مطلوبی برای اشتغال زایی و جهش تولید در استان فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (پنج شنبه 20 شهریور) در مراسم بهره‌ برداری ویدئوکنفرانسی از  2 واحد تولیدی صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توسط رئیس جمهوری گفت: شرکت «آرای سان رونیکا» تولید کننده محصولات بهداشتی و شوینده در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع ایجاد شده که قابلیت سالانه بیش از 113 هزار تن محصول شوینده را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: با بهره‌ برداری از این واحد تولیدی برای  ۷۰  نفر اشتغال غیر مستقیم و اشتغال غیرمستقیم برای بیش از  یک هزار نفر ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تکمیل و راه اندازی این واحد صنعتی در استان، شاهد تحقق جهش تولید در استان خواهیم بود که در فاز اول، شامپو، مایع دستشویی و نرم کننده موی سر و در فاز بعدی، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی، شامپو فرش و موکت و مایع شیشه پاک کن با استانداردهای روز جهانی، تولید خواهد کرد.

ایزدی عنوان کرد: شرکت «بهسازان توسعه آرمان» نیز تولید کننده انواع پوشش های ضد حریق و ضد سرما است که در توسعه صادرات غیر نفتی سهم موثری دارد.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی نیز به مساحت  هشت هزار  متر مربع راه اندازی شده که از ظرفیت تولید سالیانه ۴۰  هزار تن  پوشش مقاوم به حریق و  ۱۱  هزار تن فوم عایق سقف برخوردار است و 50 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.

گفتنی است مراسم بهره برداری از این 2 کارخانه توسط ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور در محل اجرای طرح توسط استاندارفارس، سرپرست اداره کل امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و ... برگزار شد.

کد خبر 970197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha