اعتراض مردم انزلی در اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)

حجت الاسلام صباحی از تجمع اعتراض آمیز مردم انزلی در اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم و کلام الله قرآن مجید در نماز جمعه این هفته خبر داد.

حجت الاسلام « عباس صباحی » امروز (پنج شنبه، 20 شهریور ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی اظهار داشت: در پی اهانت  نشریه فرانسوی که تحت لوای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و مقدسات مسلمانان صورت گرفت، مردم شهرستان انزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه( 21 شهریور ) اعتراض خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

 

رییس تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز بندرانزلی خاطرنشان کرد: جهت محکومیت این عمل غیر اخلاقی این هفته نمازگزاران و مردم بندر انزلی پس از نماز جمعه در صحن مصلا تجمع کرده و باری دیگر یک صدا انزجار خود را از دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی و حرمت شکنان به مقدسات اعلام می کنند.

 

وی متذکر شد: ما مردم انزلی همانند مقام معظم رهبری نسبت به این حرکت سخیف خصوصا دولت مکار فرانسه که بارها در عرصه‌های مختلف کینه و دشمنی خود را با مسلمانان خصوصا ملت بزرگ ایران نشان داده اند ، شدیدا محکوم می‌کنیم.

 

صباحی از اقشار مختلف انزلی دعوت کرد تا با شرکت پرشور در نماز جمعه این هفته نسبت به اینگونه توهین ها بی تفاوت نمانده و با صدای بلند به این مسئله اعتراض کنند.

کد خبر 970224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha