تعامل و همکاری نهادها لازمه خدمت به مردم و رفع مشکلات است

حجت الاسلام سپهوند، برضرورت تقویت وحدت و همکاری نهادها برای رسیدگی به مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: در سایه این مهم باید برا خدمت به مردم تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(۱۹شهریور) در دیدار با رئیس شورای شهر و شهردار ازنا با تشکر از اقدامات شورای شهر و شهردار، اظهار داشت: خدماتی که در حوزه شهر به وسیله شهرداری و شورا ارائه می شود توسط شهروندان دیده شده و‌ جای تشکر دارد.

 

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت آگاهی سازی مردم از فعالیت های شوراها، افزود: شوراها باید مردم را از اهمیت نتیجه اقدام های که انجام می دهند، آگاه سازند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید با استفاده از ظرفیت ها در آبادانی شهر اقدام شود، عنوان کرد: تلاش برای آبادانی شهر و رفع مشکلات امری مهم در زمینه خدمت به مردم است.

 

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: خدمت به مردم عبادت است و باید در هر زمینه ای که فعالیت داریم، در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

 

وی بر ضرورت پرداختن به امور مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان تاکید کرد و اذعان داشت: تعامل و همکاری شورای شهر و شهرداری امری ضروری در این زمینه است.

کد خبر 970244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha