میزان تسهیلات اعطایی به تولیدکنندگان رشد ۳۴ درصدی داشته است

رسولیان گفت: بانک‌ های خراسان رضوی همکاری خوبی با تولیدکنندگان در بحث اعطای تسهیلات داشتند و در ۶ ماهه نخست امسال رشد ۳۴ درصدی اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان را به نسبت مدت مشابه سال قبل داشته ‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی رسولیان» عصر( ۲۰ شهریور) در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از تولیدکنندگان نمونه خراسان رضوی، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی شاهد فعالیت چشمگیر تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم و جا دارد که یک خداقوت ویژه به همه فعالان این عرصه بگوییم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با ذکر این نکته که سیاست‌های تولید باید در مصوبات مجلس شورای اسلامی باشد، افزود: ستاد تسهیل، کلینیک صنعت و دیگر مجموعه‌ها همه خوب است به شرط آنکه مسئول مستقیم پاسخگو باشد و نیازی به مراجعه مکرر مردم به استانداری نباشد.

 

وی خاطرنشان کرد: خواسته مهم دیگرمان از مسئولان تفویض اختیار کامل به استان در حوزه صنعت زعفران بوده، محصولی که در خراسان رضوی تولید می‌شود، اما مسئولان استانی حق تصمیم‌گیری ندارند.

 

رسولیان با بیان این که علی ‌رغم مشکلات مالی بسیار حمایت قابل توجه بانک‌ها از تولیدکنندگان را شاهد بودیم، بیان کرد: در سطح استان بانک‌های خراسان رضوی همکاری خوبی با تولیدکنندگان در بحث اعطای تسهیلات داشتند و در ۶ ماهه نخست امسال رشد ۳۴ درصدی اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان را به نسبت مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: خواسته ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که قوانینی در مسیر رفع مشکل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی وضع کنند و مسئولان اجرایی هم حمایت لازم و کامل را از رزمندگان خط مقدم تولید در شرایط سخت تحریمی و کرونایی داشته باشند

کد خبر 970277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha