تجربیات و آزموده های دوران خدمت خود را به دیگران منتقل کنید

حجت الاسلام والمسلمین نواب از اعضای کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت خواست که تجربیات و آزموده های دوران خدمت خود را ثبت و به دیگران منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمين سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با جمعی از بازنشستگان حج و زیارت سخن می گفت، افزود: نیروهای شاغل و جوان با بهره گیری ازتجربه های ارزشمند و ظرفیت های پیشکسوتان این حوزه، می توانند خدمات بهتری به زائران ارائه دهند و کانون بازنشستگان با ثبت و ارائه این تجربه ها می تواند زمینه آن را فراهم کند. 
وی از پيشكسوتان حج و زيارت بعنوان سرمایه های این سازمان نام برد و از خدمات آنان به ضیوف الرحمان و زائران مراقد مشرفه درعراق و سوریه درطول سال های خدمت دراین مجموعه تقدیر کرد و گفت: شما با هزینه کردن عمر و جوانی تان آثار ارزشمندی را به یادگار گذاشتید .


حجت الاسلام والمسلمين نواب لزوم توجه به مشکلات بازنشستگان را یادآور شد و گفت: همكاران پيشكسوت حق دارند و باید به هرميزان كه امکان دارد گره ها و مشكلات آنان را در برنامه های آينده مورد توجه قرار داد و رفع کرد. 
وی از توجهی که مسئولین به بازنشستگان داشته اند قدردانی کرد و یاد آور شد: هیچ زمان در تاریخ شرائط سخت و آزمونی عالمگیر مثل این ویروس منحوس پیش نیامده که امروز دغدغه درصد بالائی در جهان فقط حفظ سلامتشان و گذر از این مرحله است.

 

وی افزود: امروز تمام برنامه های زیارتی که درگذشته بود و شما هرساله خادم چند میلیون زائر و حاجی بودید همه تعطیل شده است، البته این آزمون الهی هم پایان می پذیرد و امیدواریم فردای بهتری پدیدار شود.
درادامه اين دیدار آقای غلامرضا رضایی مدیرعامل كانون بازنشستگان سازمان حج و زيارت از اقدامات صورت گرفته در دو دهه گذشته دراين كانون برای استحكام بخشيدن به آن گزارشی ارائه كرد و برخی مشکلات بازنشستگان را بر شمرد. 

 

وی همچنین بر همراهی كانون بازنشستگان سازمان حج و زيارت با برنامه ها و اقدامات اين سازمان تاکید كرد.  
برپایه این گزارش، درپایان این دیدار سرپرست حجاج ایرانی از تلاش ها و خدمات آقای سید جعفر محمودی ازمسئولان قبلی سازمان حج و زیارت در طول دوران خدمت در این سازمان تقدیر کرد و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم وی گردید.

کد خبر 970278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha