بیش از ۱۳۳  هزار نفر واجد شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران/ از تجمع در محل شعبات اخذ رای خودداری شود

نوذری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران فراهم است، گفت: از هواداران نامزدهای انتخاباتی و مردم شریف این حوزه انتخابیه درخواست می شود که از هر گونه تجمع در شعبات اخذ رای خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران در شهرستان های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در ۲۰۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۴۳ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار در حال برگزاری است.

 

«محمد نوذری» با بیان اینکه  ۱۳۳ هزار ۵۴۲ نفر در شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: با هماهنگی و تعامل همه دستگاه های اجرایی، درمانی، امدادرسان، نظامی و امنیتی کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن با رعایت پروتکل های بهداشتی در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  با بیان اینکه داشتن هر گونه آثار یا نماد تبلیغاتی  از جمله عکس، شعار و ترغیب رای دهندگان به انتخاب نامزد مورد نظر ممنوع است، یادآور شد: افراد دارای شرایط اخذ رای با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در شعبات اخذ رای حضور داشته و از هر گونه تجمع خودداری کنند و الزاما باید از ماسک در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده  کنند.

 

وی  با بیان اینکه متولدین ۲۱ شهریور ۱۳۸۱ به قبل می توانند در این انتخابات شرکت کنند، افزود: افراد دارای شرایط اخذ رای در مراجعه به شعبات اخذ رای  مدارک مورد نیاز برای رای دادن از جمله شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی را به همراه داشته باشند که زمان اخذ رای از این عزیزان در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی به حداقل زمان ممکن و توقف در شعبات اخذ رای برسد.

 

نوذری یادآور شد: اگر افراد کارت ملی به همراه نداشته باشند، شماره ملی کفایت می کند و در صورتی که کدملی هم نداشته باشند با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان ثبت احوال همکاران ما در سراسر کشور، می توانند با مراجعه به ثبت احوال کدملی خود را اخذ کرده و در انتخابات شرکت کنند.

 

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: به مردم شریف حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره توصیه می شود که هنگام مراجعه و توقف در شعب اخذ رای پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در هنگام رای گیری حتما از خودکار شخصی استفاده کرده و همچنین  ماسک و دستکش داشته به همراه داشته باشند.

 

وی با تاکید بر رعایت  فاصله اجتماعی در شعبات اخذ رای، گفت: از هواداران نامزدهای انتخاباتی و مردم شریف حوزه انتخابیه دهلران درخواست می شود که از هر گونه تجمع در نزدیکی شعبات اخذ رای خودداری کنند و هر گونه تجمع در نزدیکی شعبات اخذ رای ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

 

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به شهرستان های ایلام، مهران، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و هلیلان و یک کرسی متعلق شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

کد خبر 970330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha