​تحقق مطالبات غرب گلستان انتظار مردم از منتخب مجلس/ نماینده مجلس متعلق به قوم و گروه خاصی نیست

حجت الاسلام شیخی بر ضرورت ارتباط مستمر و نزدیک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مردم تأکید کرد و گفت: نماینده منتخب غرب گلستان در مجلس باید برای تحقق مطالبات مردم هر چهار شهرستان تلاش کند.

حجت الاسلام «محمد شیخی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اهمیت نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین برای سطح کشور و پیشرفت استان گلستان به ویژه غرب استان حضور مردم در انتخابات ضروری است.

 

امام جمعه کردکوی ادامه داد: مردم ضمن حضور در انتخابات به فردی رأی دهند که اصلح است و در مجلس شورای اسلامی و منطقه تأثیرگذاری بیشتری دارد، منطقه غرب گلستان ظرفیت پیشرفت و توسعه دارد اما به دلیل فقدان افراد تأثیرگذار در سطح نهادها و ادارات شاهد پیشرفت لازم نبودیم.

 

وی یادآور شد: متأسفانه نیازهای فراوانی در غرب گلستان وجود دارد که وجود یک نماینده دلسوز و مردمی می تواند بخشی از مشکلات و نیازهای گلستان به ویژه غرب استان را برطرف کند و شاهد توسعه بیشتر شهرهای کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و کردکوی باشیم.

 

حجت الاسلام شیخی، مهم ترین مطالبه مردم غرب گلستان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان و باغداران دانست و ابراز داشت: شهرستان های غرب گلستان به ویژه کردکوی و بندرگز قطب تولید مرکبات در استان و کشور هستند اما متأسفانه حمایت و بسترهای لازم فراهم نمی شود تا باغداران با آسودگی خاطر کار باغداری را توسعه دهند.

 

امام جمعه کردکوی به جای خالی صنایع تبدیلی کشاورزی در حوزه مرکبات در غرب گلستان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در حال حاضر میوه تولیدی غرب گلستان برای فرآوری به استان های دیگر می رود حال آنکه اگر این اقدام در درون استان انجام شود ضمن توسعه کشاورزی زمینه اشتغال جوانان را فراهم می کند.

 

وی راه اندازی میدان میوه و تره بار غرب گلستان در کردکوی را از دیگر مطالبات مردم این منطقه برشمرد و افزود: غرب گلستان با وجود گستردگی در بخش کشاورزی و باغداری فاقد میدان میوه و تره بار است و کشاورزان برای عرضه محصولات خود با مشکل مواجه هستند.

 

حجت الاسلام شیخی اضافه کرد: در گذشته پنبه در غرب گلستان وضعیت مطلوبی داشت و کشت این محصول و فعالیت کارخانجات این حوزه، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم می کرد که در حال حاضر نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

 

امام جمعه کردکوی تأکید کرد: اگر نماینده منتخب مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی بتواند مطالبات حوزه کشاورزی را برطرف کند، در راستای خدمت به مردم گام بزرگی برداشته است، متأسفانه تاکنون در حوزه کشاورزی و باغداری گام مهمی در این منطقه برداشته نشده است.

 

وی تصریح کرد: شیوع کرونا در همه امورات از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی سایه انداخته است و به طور قطع سلامت مردم در اولویت است و رأی دهندگان باید با رعایت اصول بهداشتی در انتخابات شرکت کنند و نامزد برنده انتخابات و هواداران وی نیز باید مراقبت لازم را داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

 

حجت الاسلام شیخی متذکر شد: نماینده منتخب مردم غرب گلستان پس از پیروزی در انتخابات نماینده مردم هر چهار شهرستان است و متعلق به قوم و یا گروه خاصی نیست لذا ضروری است ارتباط نزدیک و مستقیم با مردم داشته باشد و باید مشکلات مردم را از نزدیک بشنود و برای حل آنها پرتلاش باشد.

 

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه وقتی مردم عملکرد دلسوزانه نمایندگان مجلس را مشاهده کنند قدردان عملکرد آنها خواهند بود، تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد در تبلیغات انتخاباتی وعده های رنگارنگی می دهند اما پس از پیروزی در انتخابات وعده های خود را فراموش می کنند که این اقدام کم مهری و خیانت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

 

کد خبر 970357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha