حضور در انتخابات مسئولیتی شرعی و انقلابی است

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: حضور در انتخابات مسئولیتی شرعی و انقلابی است و قطعا مردم برای تعیین سرنوشت خود مشارکت بالایی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام « سیدمحسن موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است و مردم ما همیشه از این حق شرعی و قانونی خود در انتخابات‌ استفاده می‌کنند.

 

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه در حوزه جنوبی استان ایلام مردم در دور اول انتخابات با شور و شکوه حضور داشتند، گفت: شهروندان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

 

موسوی افزود: حضور مردم در انتخابات تقویت کننده نظام است و مردم با مشارکت خود و با رای دادن به کاندید اصلح حق مطالبه گری را برای خود ایجاد کنند.

 

امام جمعه دهلران بیان کرد: همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و با مشارکت حداکثری در دور دوم پای صندوق رای حضور پیدا کنیم چون مجلس از جایگاه بالایی برخوردار است.

 

 وی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور است، خاطرنشان کرد: مجلس به عنوان تنها قوه قانون گذار در کشور به همراه کمسیون های تخصصی نظارتی خود، نقش مهمی در کشور دارد.

 

کد خبر 970384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha