رای دهندگان، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند

خدابخش مرادی با اشاره به استقرار ۳۱۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابی زنجان و طارم گفت: رای دهندگان، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جمع خبرنگاران به استقرار 319 شعبه اخذ را در حوزه انتخابی زنجان و طارم خبر داد و گفت: رای گیری از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 شهریورماه آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد.

 

خدابخش مرادی ادامه داد: افرادی که در مرحله اول انتخابات در این حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کرده و یا افرادی که اصلا رای نداده‌اند، می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

 

به گفته مرادی، برای رای دادن به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی ضروری است و در صورتی که رای دهندگان کارت ملی در اختیار ندارند، حتما باید شماره ملی برای رای‌گیری ارائه کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خاطرنشان کرد: رای دهندگان حتما از ماسک استفاده کنند و خودکار شخصی به همراه داشته باشند و در صورت امکان از آوردن کودکان و خردسالان به شعب اخذ رای خودداری کنند.

 

وی به ضدعفونی تمام شعب اخذ رای نیز اشاره کرد و گفت: رای دهندگان تلاش کنند در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند و آن را به دقایق آخر موکول نکنند.

 

به گفته این مقام مسئول در این دوره از انتخابات نیز شعب سیار پیش بینی شده است و به زندان ها و بیمارستان ها ارسال می شود.

 

 

کد خبر 970396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha