خانواده ها نسبت به تقویت شعر و ادبیات فارسی در فرزندان اهتمام بیشتری داشته باشند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه امروزه شعر و ادبیات فارسی غریب شده است گفت: ضروری است خانواده ها نسبت به تقویت شعر و و ادبیات فرزندان خود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی خطبه مجازی نماز جمعه 21 شهریور با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت:  ضروری است خانواده ها نسبت به تقویت شعر و و ادبیات فرزندان خود اهتمام ویژه ای داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: سالروز درگذشت استاد شهریار ر۲۷ شهریور به عنوان روز شعر و ادب فارسی نامیده شده است و جای آن دارد که نسبت به این بعد ارزشی و فرهنگی خانواده توجه داشته باشند. 

وی توضیح داد: استاد شهریار به عنوان هنرمندی اهل دغدغه و آشنا به مسائل روز در میان مردم به خوبی درخشید و در اذهان عموم ماندگار شد. 

امام جمعه کرج افزود: ضروری است که معلمان و اولیاء مدارس بیش از پیش به کتاب های ادبیانی مانند گلستان و بوستان، حافظ و ... توچه کنند و پندها و نصایح بزرگان دینی که در قالب نظم و نثر است به دانش آموزان آموزش دهند. 

تقویت آمادگی دفاعی کشور ضروری است

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی کشور افزود: نیروهای انتظامی کشور با اقتدار و هوشیاری لازم به صورت شبانه روز از تمامیت اری و مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و امروز که رزمایش ذوالفقار ۹۹ با هدف ارتش در جنوب کشور در حال انجام است بخشی از این اقتدار به نمایش درآمده است. 

وی توضیح داد: پیام رزمایش ذوالفقار ۹۹ این است که اقتدار و صلابت نظامی کشور را در جهت امنیت منطقه، حفظ و پاسداری از کیان ایران اسلامی نشان دهند. 

به گفته آیت الله حسینی همدانی، نیروی زمینی سپاه انقلاب اسلامی ایران در روزهای اخیر با بهره مندی از پهبادها و موشک های هوشمند خودساخته بسیاری از گروهک های تروریستی را در قسمت مرزی شمال غرب کشور منهدم کردند. 

نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی اطاعت از ولی امر مسلمین را روش کار خود قرار دهند

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: مردم استان البرز امروز ۲۱ شهریور با حضور پرشور پای صندوق های رأی حاضر شدند و  به سومین نماینده استان البرز رأی دادند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: با تبریک به نماینده منتخب عرض می کنم که در تمام مدت نمایندگی، خدا را محور و ناظر بر اعمال خود قرار دهید و در مسیر دین و ارزش های دینی حرکت کنید. 

 

 

کد خبر 970494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha