اقدام سخیف نشریه فرانسوی برای به حاشیه بردن سازش امارات با اسرائیل بود

حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: کشورهای غربی این اقدام سخیف را با هدف به حاشیه بردن سازش امارات با اسرائیل غاصب انجام دادند.

حجت الاسلام «سید علی مهدی نژاد» ضمن محکومیت توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: هر زمانی که حادثه ای ایجاد شود و آن حادثه به نفع کشورهای غربی نباشد برای انحراف افکار عمومی دست به اقدامات حاشیه ای این چنینی می زنند.


امام جمعه علی آبادکتول به سازش امارات عربی با رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و ادامه داد: پس از این اقدام، جو منفی وسیع و گسترده ای علیه سازش کشور امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به راه افتاد که این جو منفی به نفع اسرائیل، آمریکا و برخی از کشورهای غربی نبود لذا برای انحراف افکار عمومی دست به چنین جنایتی زدند.


وی توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) را اقدامی بسیار سخیف و دور از انسانیت خواند و تأکید کرد: تاکنون تمامی برنامه هایی که کشورهای غربی نسبت به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن کریم انجام دادند به ضرر آنها تمام شده و نه تنها از عظمت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و قرآن چیزی کم نکرده است بلکه توجه مردم را نیز نسبت به اسلام و مقدسات بیشتر کرده است.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد تصریح کرد: اقدام موهن نشریه فرانسوی از عظمت پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن چیزی کم نمی کند و نشانه بی ادبی، نادانی و وقت نشناسی آنها است.

 

امام جمعه علی آبادکتول خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشورهای اسلامی نسبت به اقدام موهن نشریه فرانسوی بی تفاوت نبودند و با وجود ویروس شیوع کرونا علیه این اقدام ناپسند راهپیمایی کردند و علمای اهل سنت و شیعه نیز آن را محکوم کردند.

 

وی تأکید کرد: اقدام سخیف نشریه فرانسوی بر وحدت و اتحاد شیعه و سنی افزوده است چرا که ما در مسئله قرآن کریم و پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) با یکدیگر وحدت نظر داریم.

 

حجت الاسلام مهدی نژاد در پایان گفت: کشورهای غربی با این اقدام سخیف به دنبال حاشیه راندن سازش امارات با اسرائیل هستند و به لطف خداوند به این هدف دست نخواهند یافت.

 

کد خبر 970750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha