پیش بینی ورزش بادهای شدید برای نیمه نخست هفته جاری

چراغپور ورزش بادهای شدید را پدیده غالب آب و هوایی نیمه ابتدایی هفته جاری خواند و گفت: پیش بینی می شود در این ایام شاهد وقوع رعد و برق و رگبارهای پراکنده در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

«مهران چراغپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نقشه های هواشناسی طی چند روز آینده شاهد ناملایمات جوی در سراسر مناطق چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

 

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ورزش بادهای شدید را پدیده غالب آب و هوایی نیمه ابتدایی هفته جاری خواند و افزود: پیش بینی می شود در این ایام شاهد وقوع رعد و برق و رگبارهای پراکنده نیز باشیم.

 

وی افزایش گرد و غبار حاصل از ورزش بادهای شدید را برای روزهای آینده در آسمان استان  پیش بینی و اظهار کرد: سرعت ورزش باد در برخی از نقاط استان به ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

چراغپور همچنین از کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای پایانی تابستان جاری خبر داد و تصریح کرد: از امروز شاهد کاهش دمای هوا در بسیاری از نقاط استان خواهیم بود و این روند تا انتهای تابستان ادامه دارد.

 

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امید است سال آبی جدید پربارش باشد، خاطرنشان کرد: بارش های سال آبی جاری در استان ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 

کد خبر 970780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha