گرایش جوانان مسیحی و یهودی به دین اسلام عامل ترس دشمنان و هتک حرمت به پیامبر اسلام است

بهزاد رحیمی گفت: روی آوردن جوانان مسیحی و یهودی به دین مبین اسلام عامل ترس دشمنان و هتک حرمت آنها به مقدسات اسلام از جمله پیامبر عظیم‌الشان اسلام است.

بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی 22 شهریور ماه 99 در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: اقدام ناشایست روزنامه فرانسوی و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) بیانگر ترس استکبار جهانی از دین مبین اسلام است.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروزه گسترش دین مبین اسلام ترس و نگرانی را در دل دشمنان اسلام ایجاد کرده است، افزود: اهانت به ساحت پیامبر نیز بیانگر عمق کینه استکبار جهانی و دشمنان نسبت به دین مبین اسلام و اررش‌های دینی ماست.

 

 

وی خاطرنشان کرد: اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه قلب  همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد و این امر ناشایست از سوی تمامی مسلمانان محکوم است.

 

 

نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان می‌بینند که امروز جوانان مسیحی و یهودی به سمت اسلام روی می‌آورند و این اقدام آنها را از به هراس انداخته است.

 

 

رحیمی عنوان کرد: بی‌شک بیداری ملت مسلمان ایران و وحدت و هوشیاری آنها خاری در چشم دشمنان خواهد بود و باید مردم مسلمان در سراسر جهان وحدت و همدلی خود را حفظ کنند تا شاهد یاس و ناامیدی همیشگی دشمنان اسلام باشیم.

کد خبر 970782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha