طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت بازنگری به جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سنگر مسجد است

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت تحقق پیاده سازی طرح ملی سه شنبه های تکریم گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصت بازنگری به جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سنگر مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که شنبه ۲۲ شهریور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: شهداء دانش آموز شاخص شهداء استان البرز هستند به ویژه محمد حسین فهمیده که نمونه والایی از این شهداء است که به نوبه خود الگوی راستینی برای نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

وی توضیح داد: فعالیت در عرصه مساجد در ایام شیوع بیماری کرونا با تغییرات و تحولاتی همراه بود که براساس آن رزمایش مواسات و همدلی، گندزدایی معابر و ... با همت جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شد. 

 

حجت الاسلام شکری با اعلام این خبر که طرح ملی سه شنبه های تکریم ۸ مهر سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز به صورت وبینار در کرج برگزار می گردد بیان کرد: تحقق این طرح زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. 

 

 

کد خبر 970833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha