خروج بیرجند از وضعیت قرمز/ شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۷ نفر رسید

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به بستری بودن ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان جنوبی گفت: تعداد جانباختگان بیماری کرونا در استان با ثبت یک مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۴۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» ظهر امروز (۲۲ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: از بیماران بستری تست کرونا برای ۴۶ نفر مثبت شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که حال سه نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

وی افزود: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی داشتیم که کل آمار فوتی کرونا در استان به ۱۴۷ مورد افزایش یافته است.

 

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه طبق آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان، شهر‌ستان سربیشه در وضعیت قرمز کرونایی است، ادامه داد: اما شهرستان بیرجند که به علت تعداد بیماران کرونایی به نسبت جمعیت خود، در وضع قرمز شیوع کرونا قرار داشته است اکنون با رعایت جدی‌تر دستورات بهداشتی از سوی مردم، از وضعیت قرمز خارج و نارنجی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس و نهبندان در وضعیت پرخطر با نارنجی، همچنین شهرستان قاین، درمیان و خوسف در وضعیت زرد و شهرستان‌های بشرویه، زیرکوه و سرایان هم در وضعیت سفید و کم خطر قرار دارند.

کد خبر 970851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha