گفتمان جوانان بیدار اندیش راه‌اندازی شد

شعبانپور گفت: گفتمان جوانان بیداراندیش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب راه‌اندازی شده و علاوه بر آن وظیفه بررسی و انعکاس مطالبات شهروندان به مسئولان را برعهده دارد.

«جعفر شعبانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای رسالت اجتماعی و فرهنگی موسسه جوانان بیداراندیش که از ابتدای آغاز فعالیت خود اقدامات چشمگیری در سطح کلانشهر اهواز و بعضا استان خوزستان انجام داد، گفتمان جوانان بیداراندیش راه‌اندازی شده است.

 

مدیرعامل موسسه جوانان بیداراندیش ادامه داد: این گفتمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب راه‌اندازی شده و علاوه بر آن وظیفه بررسی و انعکاس مطالبات شهروندان به مسئولان را برعهده دارد.

 

وی با بیان اینکه  12 کارگروه تخصصی در زمینه‌های مختلف برای این گفتمان تعیین شده تا به صورت هدفمند موضوعات پیگیری شوند اضافه کرد: راه‌اندازی این گفتمان و همراهی مردم و همچنین آگاه‌سازی آنها می‌تواند بر  پویایی کلانشهر اهواز و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف کمک کند.

 

شعبانپور بر هم‌افزایی فعالان فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و اذعان داشت: از عموم فعالان خوزستان به منظور عضویت در این گفتمان دعوت به عمل می‌آید؛ تلاش برای ایجاد محیطی سالم و امن برای خانواده‌های خود یک امر اجتماعی بوده و دولت به تنهایی نمی‌تواند آن را انجام دهد بنابراین مردم بازوی توانمند دولت در ایجاد فضای امن اجتماعی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه موسسه جوانان بیداراندیش به صورت ماهانه فعالیت‌های خیرخواهانه خود را انجام می‌دهد عنوان کرد: در تابستان گذشته و با توجه به شدت گرمای اهواز خوشبختانه با همکاری خیرین نیکوکار و اعضای این موسسه 10 خانواده که فاقد سیستم سرمایشی بودند مجهز به کولر شدند.

 

مدیرعامل موسسه جوانان بیداراندیش در پایان یاد آور شد: آگاهی بخشیدن، مطالبه‌گری، فرهنگ‌سازی و آموزش برای اشتغال کارآمد جوانان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از جمله مهم‌ترین اهداف این موسسه هستند که امیدواریم با ایجاد این گفتمان این اهداف تحقق یابند.

 

کد خبر 970857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha