توهین به پیامبر(ص) و ناتوانی غرب در برابر منطق

توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام و آتش زدن قرآن برخواسته از عجز و ناتوانی دنیای غرب در برابر منطق و حقانیت جهان هستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، توهین به مقدسات از جمله اقدامات غرب برای اسلام هراسی و تخریب واقعیت های دینی است که در مقاطع مختلف زمانی توسط رسانه های آن ها انجام می شود و این رفتار به حمایت دولتمداران و تحت فشار و حمایت اسرائیل صورت می گیرد.

 

دنیای غرب که به جز زور و ظلم ابزار دیگری برای حکومت در بین مردم ندارد سال هاست که از با چنین روشی دنیا را به هم ریخته و ناآرامی ایجاد کرده اما با این وجود ملت های مظلوم و آزاده هیچ گاه زیر بار ستم نرفته اند و ایستادگی کرده اند.

 

دنیای غرب به دنبال اسلام هراسی برای اهداف خود است و به مقدسات دین توهین می کند تا به نظر خود بتواند واقعیت های دینی را تخریب و باورهای غلط خود را مسلط سازد اما از ناکارآمدی این ابزار خود غافل است.

 

توهین به مقدسات و پیامبر بزرگ اسلام نه تنها مسلمانان بلکه پیروان ادیان مختلف را تحت تاثیر قرار داده چرا که حضرت محمد(صلی الله علیه وال وسلم) به لحاظ رفتاری و شخصیت بزرگ خود پیراوانی از ادیان مختلف دارد و این اهانت ها باعث ناراحتی و خشم افرادی زیادی خواهد شد.

 

مردم مسلمان دنیا چنین حرکت غلط و ظالمانه دنیای غرب را محکوم کرده اند و جهانیان را به عدم خاموشی چراغ هدایت و نور نبوت محمد مصطفی(صلی الله علیه وال وسلم) بشارت می دهند.

 

*توهین به پیامبر اسلام باعث ناراحتی جهانیان شد

امام جمعه نجف آباد گفت: شخصیت حضرت محمد(صلی الله علیه وآل وسلم) یک الگوی جهانی و برای همه ادیان است و توهین به ایشان موجب ناراحتی و درد قلب موحدان زیادی خواهد شد.

 

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» با بیان اینکه اقدامات غرب قادر به خاموشی چراغ حقیقت اسلام نیست، تصریح کرد: اهات و توهین های غرب در زمان های مختلف موجب معرفی شخصیت بزرگان دینی خواهد شد و اهداف آن ها را محقق نمی کند.

 

وی متولیان فرهنگی و عموم مردم را به شناخت هرچه بیشتر شخصیت پیامبر بزرگ اسلام توصیه کرد و گفت: پس از شناخت فردی، باید برای تبلیغ این چهره بزرگ و به دنیا تلاش کنیم و همچون ایشان که در برابر سختی های تبلیغ دین ایستادن، ما نیز در مسیر حق مقاومت کنیم.

 

*توهین مکرر به مقدسات اسلام نمونه ای از جاهلیت مدرن است

 

امام جمعه آران و بیدگل گفت: توهین های به مقدسات اسلام، نمونه ای  از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان حقوق بشر و آزادی بیان در عصر حاضر است.

 

حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی جوینانی» افزود: اهانت به پیامبر سلام در امتداد هجوم ناجوانمردانه جریان کفر و نفاق علیه حق و عدالت است و زمانی که آن ها در برابر واقعیت ها دچار شکست می شوند آنگاه دست به چنین اقداماتی می زنند.

 

وی یادآورشد: این چنین حرکتی باحمایت یکی از دولت های غربی و به بهانه حمایت از آزادی بیان توسط نشریه فرانسوی «شالی ابدو» است که موجب رسوایی آن ها خواهدشد.

 

امام جمعه آران و بیدگل این اهانت و تویه را موجب جریحه دار کردن قلوب بیش از صدها میلیون  مسلمان را در اقصی نقاط جهان بیان کرد و اظهارداشت: مجامع حقوقی و قانونی بین المللی با این اقدام موهن قاطعانه برخورد کنند و بدون پاسخ نگذارند.

 

وی با بیان اینکه منافین و دشمنان اسلام تمام تلاش و سعی خود را در مبارزه با گسترش اسلام بکار گرفته اند تصریح کرد: شرک، کفر و ضلالت در دوران رسالت آن حضرت آغاز شد و کافران معاند با روش‌ها متفاوت برای خاموشی نور الهی تلاش می کنند اما خداوند مکرشان را بر می‌انداخت و تشعشع نور الهی در  سراسر گیتی گسترش یافته است.

 

*توهین به پیامبر اسلام را همه ادیان محکوم می کنند

 

اقلیت های دینی استان اصفهان با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام، این اتفاق را موجب ناراحتی و تاسف بسیاری از مردم بیان کرده اند.

 

پیروان ادیان الهی استان اصفهان، این اقدام نشریه فرانسوی را اقدامی نابخشودنی و مایه تاسف بیان کرده اند و گفته اند که با هیچ یک از ارزش های ادیان مختلف و گفتار و تفکر انسانی سازگار نیست.

 

شورای خلیفه گری ارامنه اصفهان و انجمن زرتشتیان در بیانه هایی این حرکت غرب و مدعیان آزادی بیان را محکوم کردند.

 

*تجمع اعتراض آمیز مردم استان اصفهان در برابر اهانت به مقدسات اسلام

 

مردم استان اصفهان با تجمع های جداگانه این حرکت ضد بشری و ضد اسلامی را محکوم کردند. مردم شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا توهین به ساحت مقدس پیامبرمهربانی ها و آتش زدن قرآن را محکوم و نشانه ظلم وستم غرب دانستند.

 

راهپیمایی پس از نماز جمعه در برخی از شهرها، صدور بیانه، ساخت کلیپ و سرود، ایجاد پویش در فضای مجازی و اقدامات فرهنگی و هنری از اقدامات صورت گرفته در برای محکومیت این حرمت منافقین و مشرکین بوده است.

 

تشکل های اسلامی مثل کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز با ایجاد جریان های فرهنگی و پویش های مردمی در فضای مجازی واقعیت ها را تبیین و این حرکت رسانه ای غرب را نتیجه عجز و ناتوانی آن ها در برابر حقایق و بیداری اسلامی اعلام کردند.

کد خبر 970867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha