توزیع ماسک زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت در آستارا

هدایتی از توزیع ماسک سه لایه بهداشتی زیر قیمت مصوب وزارت بهداشتی و درمان در شهرستان آستارا خبر داد.

«یوسف هدایتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: انجمن اسلامی دانش آموزان جدا از مسائل اصلی خود که نوجوانان و جوانان دانش آموز است، برای خود مسئولیت اجتماعی نیز تعریف کرده است.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بندر آستارا از توزیع ماسک سه لایه بهداشتی زیر قیمت مصوب وزارت بهداشتی و درمان در این شهرستان خبر داد و افزود: مردم با مراجعه به سایت hastinja.com می توانند خرید را انجام دهند و سه روز بعد از آن با مراجعه به دفتر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان آستارا واقع در خیابان فارابی- اداره آموزش و پرورش- جنب کانون حضرت امام خمینی(ره) مراجعه و بسته خود را دریافت کنند.

 

وی تصریح کرد: هر کد ملی و شماره، قادر به خرید یک بسته ۵۰ تایی است که قیمت خرید هر بسته ۶۰۰ هزار ریال است.

 

هدایتی با بیان اینکه استفاده از ماسک از توصیه ها و تاکیدات مسئولان وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس است، تصریح کرد: توزیع ماسک در بین شهروندان آستارایی به همین منظور صورت می گیرد.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بندر آستارا گفت: ماسک های زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت و درمان را ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تولید کرده که به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گیلان و دفتر این اتحادیه در شهرستان بین مردم توزیع می شود.

کد خبر 970883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha