نمایش آثار فیلمسازان هرمزگان در جشنواره های مختلف نشانگر رشد کیفی فیلم های تولیدی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: راهیابی و نمایش آثار فیلمسازان هرمزگان در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی نشانگر رشد کیفی فیلم های تولیدی در استان است و این روند با حمایت هایی که در نظر گرفته شده است همچنان سیر صعودی خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «رضا کمالی زرکانی» در بازدید از موسسات فیلم سازی استان هرمزگان که به مناسبت روز سینما انجام شد، اظهار کرد: هرمزگان سرشار از زیبایی های بکر، جغرافیای منحصر به فرد، آیین ها و فرهنگ خاص و صنایع دستی، پوشش و آداب رسوم بی نظیر  است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ظرفیت های فوق هر کدام می تواند سوژه نابی برای فیلم سازان، مستند سازان و سینما گران باشد و تا کنون نیز بسیاری از کارگردانان سراسر کشور از این ظرفیت ها بهره برده اند؛ اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.


وی به زحمات فیلمسازان استان طی سال های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: به یمن تلاش های فیلمسازان استان و ساخت فیلم هایی با بن مایه های فرهنگی، آیینی، فرهنگ عامه و ... نگاه عمومی مردم به هرمزگان که به عنوان مرکز مبادلات تجاری و قاچاق نشان داده می شد تغییر کرده است و این دستاورد بسیار بزرگی در حوزه سینماگران و فیلمسازان استان محسوب می شود.

 

کمالی زرکانی در پایان گفت: راهیابی و نمایش آثار فیلمسازان هرمزگان در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی نشانگر رشد کیفی فیلم های تولیدی در استان است و این روند با حمایت هایی که در نظر گرفته شده است همچنان سیر صعودی خود را ادامه خواهد داد.

کد خبر 970894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha