بیش از ۲۱۰ نفر در طرح مبانی اندیشه اسلامی ولایت ثبت نام کرده‌اند

عبدالله زاده گفت: تاکنون بیش از ۲۱۰ نفر در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت ثبت نام کرده اند و این روند تا ۲۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

«امیرحسین عبدالله زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تاکنون بیش از 210 نفر در دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی طرح ولایت ثبت نام کرده اند و این روند تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل تصریح کرد: این دوره ها با هدف تقویت مبانی کارهای فرهنگی طی 6 هفته در طول 6 ماه دوم سال در موضوع های معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست با حضور اساتید موسسه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: چنین دوره های برای فعالان کانون های مساجد که به عنوان یکی از قطب های فرهنگی در کشور شناخته می شود مهم و ضروری است.

 

عبدالله زاده بیان کرد: اگر فعالان فرهنگی درک عمیقی از کارهای و برنامه های مبانی داشته باشند در این دوره آموزشی مشارکت خوبی خواهند داشت.

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در استان اردبیل افزود: ضربه کارهای سطحی فرهنگی در استان دیده می شود و امیدواریم بازتاب این دوره بتواند بخشی از این کمبودهای را رفع کند.

 

عبدالله زاده اظهار داشت: علاقمندان برای ثبت نام به سامانه www.mabnaha.ir مراجعه کنند و در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان فرهنگی، معلمان و فرهنگیان، متولیان هیئت های مذهبی و فعالان رسانه ای می توانند در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

کد خبر 970938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha