آماده سازی ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع در بین دانش آموزان محروم استان زنجان

هادی نژاد از آماده سازی ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع در بین دانش آموزان محروم استان زنجان در قالب پویش «مشق احسان» خبر داد.

دبیر گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و فرمایش رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را آغاز کردند.

 

رحمان هادی‌نژاد به توزیع بسته های غذایی در چند مرحله اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های پروتئین در بین نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به توزیع 30 تن مرغ به صورت روزانه در استان زنجان برای اقشار کم درآمد جامعه خاطرنشان کرد: این افراد شناسایی شده و بسته های پروتئینی در اختیارشان قرار می گیرد.

 

این مقام مسئول همچنین از راه اندازی پویش مشق احسان در زنجان خبر داد و گفت: ثبت نام از گروه های جهادی برای توزیع بسته های لوازم التحریر آغاز شده است.

 

به گفته دبیر گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان زنجان، 10 هزار بسته برای توزیع در بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان آماده شده است.

 

هادی نژاد ارزش هر بسته را 200 هزار تومان خواند و گفت: بسته‌های پویش مشق احساس شامل کوله مدارس، لوازم التحریر و قمقه‌های آب است.

 

وی با یادآوری اینکه توزیع بسته ها از این هفته آغاز شده و در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و در مدارس حاشیه شهر و مناطق روستایی توزیع می‌شود.

کد خبر 970943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha