برگزاری مسابقه عکس «هر خانه یک حسینیه» به همت کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم

رحیمی پور از برگزاری مسابقه عکس «هر خانه یک حسینیه» به همت کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم به صورت مجازی خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از اجرای مسابقه «هر خانه یک حسینیه» در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» شهرستان جهرم گفت: این مسابقه با  موضوع آیین های عزاداری خانگی مردم در دهه نخست ماه محرم امسال با توجه به شیوع بیماری «کرونا» برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این مسابقه عکس، افزود: این مسابقه در راستای همراهی با پویش ملی «هر خانه یک حسینیه» و به منظور رعایت نکات بهداشتی در برگزاری آیین های سوگواری سالروز شهادت امام حسین (ع) برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده است، خاطرنشان کرد: تقویت فضای معنوی در منازل و افزایش شور محرم در خانواده ها از اهداف برگزاری این مسابقه عکس بوده است.

 

رحیمی پور با اشاره به انتخاب 12 اثر برگزیده این مسابقه عکس، بیان کرد: نفرات برگزیده جهت دریافت جوایز خود با به همراه داشتن کارت ملی از روز دوشنبه 24 شهریورماه به اداره کتابخانه عمومی جهرم واقع در خیابان خیام روبه روی پارک کودک مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به آثار ارسالی از سوی شهروندان به دبیرخانه این مسابقه عکس، گفت: ارسال تصاویر عزاداری در منزل، اجرای مراسم به صورت آنلاین، توزیع نذورات، سیاه پوش کردن منازل و... از جمله عناوین عکس های ارسالی بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در پایان ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده مسابقه عکس «یک خانه یک حسینیه» عنوان کرد: این مسابقه به همت پایگاه مقاومت بقیع، مسجد گوهرشاد و با همکاری کتابخانه‌ های عموی در سطح شهرستان جهرم برگزار شده است.

کد خبر 971038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha