رفع مشکلات مردم در گرو خدمت خالصانه و صادقانه است

حجت الاسلام آروانی، با تأکید بر انجام خدمت خالصانه برای رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: رفع مشکلات مردم و جامعه نیازمند کار جهادی و به دور از حواشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «حسن آروانی»، امروز(23 شهریور) در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد شهرستان کوهدشت و ریاست جهاد کشاورزی اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

 

امام جمعه کوهنانی با تأکید بر ضرورت دوری از حواشی، ادامه داد: انجام کار باید جهادی، خدمت صادقانه و عادلانه و بدون تبعیض و ملاحظه کاری صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: با خدمت خالصانه و صادقانه باید در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشت و تلاش شود که موجبات نارضایتی، بدبینی و بی اعتمادی مردم را فراهم نکنیم.

 

حجت الاسلام آروانی با تأکید بر تقویت روحیه جهادی و انقلابی بین نهادها، عنوان کرد: همدلی و وحدت بین کارکنان باید تقویت شود و در سایه این مهم برای خدمت به مردم اقدام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اجرای طرح های آبخیز داری، احداث جاده های  بین مزارع، بازاریابی مناسب و برند سازی برای انار منطقه و توزیع عادلانه و قانونی تسهیلات تأکید کرد.

 

گفتنی است، در این جلسه امین آدینه وند به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی کوهنانی معرفی شد.

 

کد خبر 971117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha