کارگاه آموزشی «ترویج فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی حسینی» در جهرم برگزار شد

خداجو گفت: کارگاه آموزشی «ترویج فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی حسینی» به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم برگزار شد.

 «عبدالرحیم خداجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام عزاداری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت کمیته مادران هیئت ورزش های همگانی شهرستان جهرم اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «ترویج فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی حسینی» کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم به ضرورت ترویج سبک زندگی حسینی در جامعه تاکید کرد و افزود: این امر می تواند از مهم ترین و موثرترین راهکارها برای کاهش مشکلات در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا آثار و برکات زیادی را برای جامعه بشری به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: آثار و برکات نهضت سیدالشهدا (ع) برای هیچ فردی  پنهان نیست.

 

به اعتقاد خداجو،  کسی که با سیدالشهدا (ع) پیوند می ‌خورد متحول می‌ شود و این تحول می تواند در سایر عرصه های زندگی صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی ترویج فرهنگ عاشورایی و سبک زندگی حسینی» با تدریس حجت الاسلام «سیدکریم نوری» همراه بود، عنوان کرد: در پایان کارگاه نیز به تمام شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: این برنامه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان و عوامل برگزار کننده به اجرا در آمد.

 

کد خبر 971120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha