لزوم بازبینی اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری «تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری» در شیراز

دودمان گفت: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز، باید اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری «تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری» را به انجام برساند و برای بازبینی آن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (یکشنبه 23 شهریور) از تهیه اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری شبکه فیبر نوری شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این موضوع در چهل و یکمین جلسه عادی کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بر این اساس، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز، باید اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری «تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری» را به انجام برساند و برای بازبینی آن اقدام کند و نتیجه را با 2 فاکتور زمان دار به کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر ارسال کند.

وی اضافه کرد: پیشرفت پروژه فیبرنوری شیراز با بازدید اعضای شورای شهر شیراز از پروژه محقق می شود و یکی دیگر از موضوعات مهم این کمیسیون در شورا پروژه پارکینگ هوشمند است که با هماهنگی لازم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می شود.

کد خبر 971141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha