تجمع طلاب و روحانیون کرمانشاه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)

طلاب و روحانیون کرمانشاه در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در حوزه علمیه امام خمینی (ره) تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه امروز (23 شهریور) طلاب و روحانیون و جمعی از در حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه تجمع کرده و  فریاد "من عاشق محمدم"، "لبیک یا رسول الله" و "لبیک یا نبی الله" سردادند.

 

براساس این گزارش،  با توجه به شیوع ویروس کرونا حاضرین در تجمع  با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، "مرگ بر فرانسه"، "هیهات من الذله" و "سکوت هر مسلمان، اهانت است به قرآن " اعتراضات خود را به دشمنان اسلام و انقلاب اعلام کردند.

 

در این مراسم حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان چندین بار به اسلام و شخص پیامبر اکرم(ص) اهانت کرده اند و این چیز تازه‌ای نیست و قطعا تکرار خواهد شد ولی ما نیز ساکت نخواهیم ماند و جواب دندان شکن به دشمنان می دهیم همانطور که می دانید زمانی که سلمان رشدی به پیامبر اکرم(ص) اهانت کرد، امام خمینی(ره) حکم ارتداد ایشان را صادر کرد و این حکم هنوز هم جاری است .

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: دشمنان اسلام از گسترش اسلام و دین مقدس در سراسر دنیا می ترسند بخاطر همین هر چند وقت یکبار این عمل زشت و نابخشودنی را تکرار می کنند.

 

احمدی با اشاره به جمعیت  1.5 میلیارد نفر مسلمان در دنیا  تصریح کرد:پیش بینی شده تا سال 2060 مسلمانان شاهد رشد چشمگیر 70 درصدی در دنیا باشیم و دشمنان ازاین آمار می هراسد و همچنان در صد تیشه زدن به ریشه اسلام است که هیچ وقت این کار صورت نمی پذیرد.

 

وی در پایان گفت: مسلمانان جهان با وحدت و اتحاد خود هرگز نخواهند گذاشت دشمنان اسلام به خواسته خود برسند .

کد خبر 971152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha