حمایت قضایی از ۱۷ واحد تولیدی خراسان جنوبی/ لزوم استفاده سرمایه گذاران از مشاوران حقوقی

داریوش با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات ۱۷ واحد تولیدی بررسی و حمایت قضایی شدند، گفت: سرمایه گذاران از مشاوران حقوقی استفاده کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابوالفضل داریوش» ظهر امروز (۲۳ شهریور) در سومین جلسه ستاد حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون این کمیته در بحث حمایت‌های قضایی و حقوقی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات آنان اقداماتی را انجام داده است.

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات و موانع تولید سه واحد تولیدی- صنعتی و واحد گردشگری استان با حضور مسئولان بانک ها و ادارت مربوطه بررسی و تصمیماتی گرفته شد، گفت: تلاش دستگاه قضایی استان استفاده بهینه از پتانسیل های صنعتی، گردشگردی و معدنی استان است تا از تعطیلی کارخانجات و تعطیلی آنان جلوگیری به عمل‌ آید.

 

داریوش با تاکید بر اینکه بیشترین مشکل صاحبان واحدهای تولیدی راکد مربوط به بانک های عامل و قرارداد با آنان و همچنین مشکلات مالی و اقتصادی ناشی از تورم و رکود بازار است، ادامه داد: این واحدهای تولیدی نسبت به قراردادهای خود با بانک ها با مشکلاتی مواجه هستند.

 

وی به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی تاکید کرد در قراردادهای خود به مباحث حقوقی توجه ویژه ای داشته باشند و از مشاوران حقوقی استفاده کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون مشکلات ۱۷ واحد تولیدی بررسی قرار گرفته است و حمایت قضایی شدند، افزود: در حال حاضر نیز حدود ۳۰ واحد تولیدی دیگر  که دارای مشکل حقوقی و قضایی هستند در نوبت بررسی و رسیدگی ستاد حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی قرار دارند.

 

کد خبر 971168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha