محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی اتحادیه بین المللی علمای مسلمان

دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نوعی خیانت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نوعی خیانت توصیف کرد.

 

اظهارات «علی القره داغی» پس از آن بود که بحرین و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با یکدیگر بر اساس پیشنهاد آمریکا اعلام توافق کردند.

 

قره داغی با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی توییتر در این باره گفت: چطور یک نفر می تواند از حق خود و مردم فلسطین و همه مسلمانان در این سرزمین مقدس و در مسجدالاقصی چشم بپوشد.

 

وی تاکید کرد : تحولات اخیر ما را ملزم می کند تا با همه توان و ظرفیت های خود در کنار مردم فلسطین بایستیم و از مردم فلسطین حمایت کنیم.

 

در پیام توییتری دیگری از سوی دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان آمده است: توافق های اخیر میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی مقدمه توافق قریب الوقوع میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.

 

بحرین با اعلام توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل به چهارمین کشوری شد که دارای روابط دیپلماتیک با این رژیم است.

 

پیش از این مصر در سال 1979،اردن در سال 1994 و امارات در سال 2020 میلادی روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی آغاز کردند.

 

فلسطینی ها عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خیانت به مردم فلسطین می دانند و به شدت نسبت به این اقدامات اخیر دو کشور امارات و بحرین برای انجام این اقدام اعتراض دارند.

کد خبر 971188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha