صومعه‌سرا رتبه نخست پرداخت تسهیلات در سامانه کارا را کسب کرد

توفیقی گفت: شهرستان صومعه‌سرا رتبه نخست پرداخت تسهیلات در سامانه کارا استان گیلان را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی» ظهر امروز(یکشنبه، 23شهریور) در جلسه کارگروه اشتغال که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به مسائل و مشکلاتی که از بعد اقتصادی در کشور وجود دارد ویروس کرونا عامل دیگری شد تا بسیاری از کسب و کارها دچار خسارت شوند.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از پیش‌بینی‌ها در زمینه اقتصادی، پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا بود افزود: در یک فرایندی افراد متضرر و آسیب‌دیده از ویروس کرونا به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به عهده بانک‌های عامل است گفت: با توجه به سابقه‌ای که در زمینه پرداخت تسهیلات داریم عوامل مختلف در پرداخت تاثیر می‌گذارد.

 

توفیقی با اشاره به تعداد پرونده‌های موجود در بانک‌ها و لزوم پیگیری توسط متقاضیان تصریح کرد: باید موازین به درستی رعایت شود تا تسهیلات پرداخت گردد.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی هم باید پیگیر پرونده‌های متقاضیان مربوط به حوزه خود باشند و افراد را به سمت بانک‌ها برای تسهیلات مورد درخواست خود هدایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه به هر میزان همکاری دستگاه‌ها بیشتر باشد در حل اندک مشکل مردم تاثیرگذار است اظهار کرد: با توجه به اینکه تسهیلات به صورت شناور است نیاز به تلاش بیشتری دارد تا سهم زیادی از این تسهیلات را از استان برای شهرستان جذب و در زمینه رونق اقتصادی به افرادی که شغل خود را ازدست داده‌اند کمک کنیم.

 

توفیقی با بیان اینکه شهرستان صومعه‌سرا رتبه نخست پرداخت تسهیلات در سامانه کارا در استان گیلان را کسب کرد خاطرنشان ساخت: باید تلاش شود که سهم بیشتری در زمینه تسهیلات شناور اخذ کنیم تا سهم شهرستان از این بُعد که اعتبارات بیشتری اختصاص یابد هم بیشتر باشد.

کد خبر 971203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha