همکاری بنیاد شهید با کانون‌های مساجد در ارتباط با برنامه‌های مرتبط با شهدا

نورانی از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: در این راستا از برنامه‌هایی که در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد، پشتیبانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن نورانی» امروز (یکشنبه 23 شهریور) در دیدار با مدیر ستاد کانون‌های مساجد خوزستان، دیدار با خانواده شهدا را حرکتی ارزشمند دانست و اظهار کرد: باید این کار تبدیل به فرهنگ شود و علاوه بر بنیاد شهید، سایر ادارات نیز در این زمینه فعالیت کنند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به جایگاه کانون‌های مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: هر حرکت کوچکی در رابطه با شهدا می‌تواند به نهادینه کردن این فرهنگ کمک کند و استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

 

وی به فعالیت یک‌هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در هفته دفاع مقدس اگر هر کانون مساجد یک برنامه کوچک در رابطه دفاع مقدس برگزار کند، در مجموع یک‌هزار و 100 برنامه می‌شود که می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

 

نورانی اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» توسط کانون‌های مساجد را دارای برکات بسیار بالایی دانست و تصریح کرد: اگر این برنامه همراه با پیوست فرهنگی همچون تهیه فیلم و کلیپ کوتاه از خانواده شهدا و توصیه و سخنی از شهید باشد و در فضای مجازی منتشر شود بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

 

وی از اجرای طرح «عزاداری درب منازل شهدا» توسط بنیاد شهید خبر داد و با بیان اینکه اجرای این طرح توسط بسیج آغاز شده ابراز کرد: همچنین بحث تئاتر خیابانی با موضوع شهید و دفاع مقدس را داریم که اگر در کانون‌های مساجد اجرا شود بسیار ارزشمند است و بنیاد شهید هم از این برنامه پشتیبانی می‌کند.

 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان به اجرای طرح «شبی با ستاره‌ها» توسط بنیاد شهید اشاره کرد و اذعان داشت: این برنامه در گلزار شهدا برگزار می‌شود و می‌تواند بازتاب خوبی داشته باشد.

 

وی از آمادگی بنیاد شهید جهت همکاری در اجرای مسابقه فرهنگی «ساخت کلیپ شهدا» توسط کانون‌های مساجد خبر داد و یاد آور شد: هدف این است که توجه کانون‌های مساجد به مقوله ایثار و شهادت جلب شود که البته اقدامات خوبی در این زمینه در این مراکز صورت گرفته که قابل تقدیر است.

 

کد خبر 971205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha