ضعف اینترنت در برخی روستاها آموزش مجازی را دشوار کرده است

حجت‌الاسلام انصاری گفت: در بازدیدهای میدانی که از شهرستان‌های ایذه، باغملک و دهدز انجام شد، متاسفانه ۲۲۰ روستا در این شهرستان‌ها وجود دارد که از اینترنت مطلوب برخوردار نیستند و ضعف اینترنت در روستاها برگزاری کلاس‌های مجازی را دشوار کرده است.

«حجت‌الاسلام محمد انصاری »در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در آستانه فصل پاییز می‌طلبد که عموم مردم مراقبت‌های بیشتری در برابر شیوع ویروس کرونا داشته باشند و با توجه به اینکه علائم آنفولانزا و کرونا تا حدودی شبیه هم هستند این سختی کار کادر درمان را چندبرابر می‌کند.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خوزستان ادامه داد: آن چیزی که از بازدیدهای میدانی در استان مشاهده کردیم این است که سطح مراقبت عمومی مردم خوب است اما مطلوب نیست و با توجه به آغاز سال تحصیلی و هشدار رئیس جمهور نسبت به وضیعت این ویروس در خوزستان زنگ خطر برای مسئولان استانی به صدا درآمد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اعلام مسئولان بهداشت آسیب این ویروس برای کودکان و نوجوانان کمتر است اضافه کرد: این خطر وجود دارد که کودکان ناقل این بیماری باشند و خانواده‌ها باید این دقت را داشته باشند که از ارتباط کودکان با بزرگترها حتی‌الامکان جلوگیری کنند.

 

حجت‌الاسلام انصاری به موضوع آموزش مجازی در مدارس اشاره کرد و اذعان داشت: در بازدیدهای میدانی که از شهرستان‌های ایذه، باغملک و دهدز انجام شد متاسفانه 220 روستا در این شهرستان‌ها وجود دارد که از اینترنت مطلوب برخوردار نیستند و ضعف اینترنت در برخی روستاهای استان برگزاری کلاس‌های مجازی را برای دانش‌آموزان این مناطق بسیار سخت و دشوار کرده است.

 

وی عنوان کرد: شایسته است که مدیران آموزش و پرورش با توجه به شرایط محیطی تعداد معلمان در این روستاها را افزایش دهند و با فاصله‌گذاری صحیح و بدون کمترین آسیبی کلاس‌ها برگزار شود.

 

کد خبر 971231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha