فعالیت تعاونی تولیدکنندگان ابریشم گلستان

مازندرانی گفت: تعاونی تولیدکنندگان ابریشم با ۹۰۰ عضو در استان گلستان فعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» عصر امروز (یکشنبه 23 شهریور) در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: تعاونی تولیدکنندگان ابریشم در استان از سال گذشته شکل گرفته است که در حال حاضر 900 نفر عضو دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: بنا بود در راستای حمایت از این تعاونی جهاد کشاورزی راه اندازی نهالستانی را به این آن مجوز دهد، همچنین مقرر شد برای افزایش ارزش افزوده و درآمد نمایندگی تولید تخم نوغان استان گلستان به این تعاونی واگذار شود.

 

مازندرانی بیان کرد: با حمایت تسهیلاتی این تعاونی می توان کارگاهی برای فرآوری نیز راه اندازی کند که این مهم باعث می شود که سود نوغانداری به استان تزریق شود و همچنین به ایجاد اشتغال پایدار در حوزه نوغانداری کمک می کند.

 

وی گفت: تسهیلات در حوزه صنایع دستی از طریق بانک کشاورزی پرداخت می شد و 21 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات باید از طریق بانک کشاورزی اختصاص پیدا می کرد ولی بانک کشاورزی عنوان کرده به دلیل آنکه گلستان از مجموع اعتبارات بیشتر استفاده کرده است، نمی تواند این تسهیلات را بپردازد لذا پرونده های تسهیلات بخش صنایع دستی را به دیگر بانک های عامل معرفی کردیم.

کد خبر 971282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha