بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی به مناطق حاشیه نشین  ورامین اختصاص یافت

فرماندار شهرستان ورامین گفت: بیش از ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی به مناطق حاشیه نشین ورامین اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حسین کاغذلو شهرستان ورامین عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و از محل اعتبارات تملک دارایی، 723 میلیون و 700 هزار تومان به مناطق حاشیه‌نشین ورامین به دستگاه‌های آموزش و پرورش ورامین و جوادآباد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه‌ها، ورزش و جوانان، بهزیستی، مرکز فنی و حرفه‌ای و نیروی انتظامی اختصاص یافت.
وی اظهار کرد: این اعتبارات از سوی دولت و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، به عنوان اقدامی مؤثر در راستای بهبود کیفیت زندگی در مناطق حاشیه‌نشین و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
وی گفت: این اعتبارات شامل 292 میلیون و400 هزار تومان ویژه آموزش و پرورش، ، 19 میلیون تومان فرهنگ و ارشاد اسلامی، 42 میلیون و500 هزار تومان انجمن کتابخانه‌ها، 44 میلیون و 800 هزار تومان ورزش و جوانان، 175 میلیون تومان بهزیستی، 26 میلیون تومان مرکز فنی و حرفه‌ای و 124 میلیون تومان ویژه نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: با استفاده از این اعتبارات، ساختمان اداری و خوابگاهی اورژانس اجتماعی تعمیر و بازسازی شد، تجهیزات ورزشی، چرخ خیاطی، چمن مصنوعی مدارس تهیه گردید، 14 دستگاه میز تنیس روزی میز و 14 دستگاه فوتبال‌دستی خریداری و تجهیزات مورد نیاز کارگاه تعمیر تلفن همراه مرکز فنی و حرفه‌ای خریداری شد.
کاغذلو افزود: با تأمین اعتبار مورد نیاز، سه دستگاه کانکس خریداری و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته ضمن این که تجهیزات مصرفی، وسایل سرمایشی، یخچال، دوربین مدار بسته، دستگاه پد امضاء و اسکنر انگشت مورد نیاز این سه کانکس نیز تهیه و تجهیز شد.

کد خبر 971311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha