۳۵۰ هزار ماسک زیر قیمت در گلستان توزیع شد

سلمان زاده از توزیع ۳۵۰ هزار ماسک سه لایه بهداشتی زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت در استان گلستان خبر داد.

«محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از اولویت های امروز در شرایط کرونایی جدی گرفتن توصیه های ستاد مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک است و همینطور که شاهدیم بالا رفتن قیمت ماسک در جامعه، برای عموم مشکلاتی را به بار آورده است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این ستاد مقرر شد واحدهای تولیدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه ماسک با شرایط بهتر، آن را از لحاظ بهداشتی در سطح گسترده تولید و به صورت جهادی و بدون واسطه در استان گلستان توزیع کنند تا با همکاری گروه ها و نهادهای جهادی، ماسک را مستقیم به دست هم استانی ها برسانیم.

 

سلمان زاده تصریح کرد: در حال حاضر توزیع ماسک در ۱۵ نقطه از استان شروع شده است تا هم دسترسی مردم بهتر باشد و هم از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

 

وی در خصوص نحوه خرید ماسک، اظهارداشت: مردم با مراجعه به سایت hastinja.com می توانند خرید را انجام دهند و سه روز بعد از آن با مراجعه به مرکز توزیع انتخابی در سایت، بسته خود را دریافت کنند.

 

سلمان زاده گفت: هر کد ملی و شماره، قادر به خرید یک بسته ۵۰ تایی است که قیمت خرید هر بسته آن ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون ۳۵۰ هزار ماسک در استان توزیع شده است، افزود: ماسک های تولید شده این ستاد سه لایه و از کیفیت خوبی برخوردار و مورد تایید وزارت بهداشت است.

 

 

کد خبر 971399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha