احیای واحدهای تولیدی راکد استان برنامه محوری حوزه اقتصادی استان است

عبدالهی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تقویت تولید، گفت: احیای واحدهای تولیدی راکد استان برنامه محوری حوزه اقتصادی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسدعبدالهی» امروز( 24 شهرویر) در نشست سراسری معاونین اقتصادی استانداری های لرستان، افزود: احیای واحد های تولیدی راکد و رفع موانع تولید می تواند بستر شکوفایی اقتصادی باشد.

 

معاون اقتصادی استانداری لرستان افزود: شناسایی واحد های اقتصادی ورشکسته استان ها نیز مورد بحث و گفتگو بود که بررسی علل این اتفاق و رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: طرح و بررسی مشکلات مبتلابه حوزه های مختلف اقتصادی استان ها در این نشست مطرح و در خصوص آن تبادل نظر صورت گرفت.

 

عبدالهی اظهار داشت: تبیین مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، دیگر موضوع مهم جلسه امروز بود که با حضور سردار فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پیشگیری از تملک واحد های تولیدی توسط بانک ها و بازگشت آنها به چرخه اقتصادی کشور گزارش جامعی ارائه گردید و بر ادامه روند واگذاری این واحد ها به سرمایه گذار جدید و توانمند تأکید شد . 

 

معاون استاندارلرستان افزود: شناسایی واحد های اقتصادی ورشکسته استان ها نیز مورد بحث و گفتگو بود که بررسی علل این اتفاق و رفع موانع و مشکلات واحد های تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

 

عبدالهی تصریح کرد: تأکید سیاست های اقتصادی کشور بر شناسایی و رفع مشکلات حوزه های مختلف اقتصادی و از طرفی بالا بردن کیفیت شاخص‌های توسعه اقتصادی است.

کد خبر 971602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha