جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار مهارتی ممتاز است

ناظم رضوی جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای را در تربیت نیروی کار مهارتی را ممتاز دانست وگفت: باید مشکلات این دانشگاه رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمدناظم رضوی» در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادها ، سازمانهای دولتی و همچنین رسالت شهرداری در توسعه و پیشرفت مراکز علمی و پژوهشی گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان انجام خواهد  گرفت.

 

شهردار سمنان ضمن حمایت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و اعلام کمک به این مجموعه  گفت : درخواست های مورد نظر به صورت کتبی به دفتر شهردار  ارائه تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

 

« علی نقدی» نیز  در این دیدار رسالت و ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان را تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی  عنوان کردو گفت: ۶۰درصددانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصدی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  با اشاره به اینکه این دانشگاه دولتی و تحصیل در مراکز آن رایگان است  اظهارداشت:  این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با چهارهزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی است  که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

 

وی با اشاره به مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان خواستار همکاری شهرداری در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شدند.

 

شهردار سمنان از قسمت های مختلف این مجموعه دانشگاهی دیدن کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 971616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha