«شور عاطفه‌ها» فرصتی برای کمک‌ به دانش‌آموزان نیازمند

مراسم «شور عاطفه‌ها» با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «یونس فاتح» امروز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات مراسم شور عاطفه ها در آذربایجان شرقی با شعار «نیازشان واقعی است» پرداخت و اظهار داشت: امسال جشن عاطفه ها تحت عنوان «شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل» برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی، افزود: این رویداد ملی باهدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی ادامه داد: امسال با شعار «نیازشان واقعی است» به استقبال جشن عاطفه ها می رویم.

وی با اشاره به عدم برپایی پایگاه های امداد بدلیل شرایط کرونایی، گفت: شور عاطفه ها با هدف توسعه فرهنگ انفاق و نوعدوستی در سراسر استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

فاتح به روش های مشارکت عمومی برای کمک به تحصیل دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #041*8877* از طریق تلفن همراه، وجوهات خود را بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۱۲ هزار دانش آموز در سطح استان تحت حمایت این نهاد است، اظهار داشت: ارتقای شاخص های آموزشی و مهارتی مهمترین راه برای مقابله با نسلی شدن فقر است لذا کمیته امداد برنامه ویژه ای برای تحصیل فرزندان مددجو دارد.

گفتنی است، «شور عاطفه‌ها» با هدف جذب کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند از ۲۲ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.

 

کد خبر 971714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha