خدمات‌رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی با مراجعه پزشکان به سامانه الکترونیکی میسر است

قاسمی، گفت: خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه با مراجعه پزشکان به سامانه الکترونیکی میسر خواهد بود.

حمید رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه اظهار کرد: براساس ابلاغ جدید سازمان تامین اجتماعی تمامی پزشکان، دندان پزشکها و ماماها می‌توانند با سازمان تامین اجتماعی همکاری کنند.

وی افزود: امکان خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی تنها با مراجعه پزشکان، دندان پزشکها و ماماها به سامانه الکترونیکی میسر خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: همچنین پزشکان در صورت همکاری با سازمان، باید موافقت خود را با شرایط قانونی تامین اجتماعی اعلام کنند.

این مسئول عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی شرایطی را برای تسریع در پرداخت به پزشکان، ماماها و دندان پزشکها فراهم کرده به گونه ای که پرداختی آنها ساعت ۲۴ هر روز انجام خواهد شد.

قاسمی گفت: هم اکنون بیش از ۷۶۸ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که حدود ۴۰ درصد از مردم را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ۲۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر بیمه شده اصلی هستند و مابقی افراد به صورت تبعی تحت پوشش هستند.

کد خبر 971726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha