سازمان جنگل ها نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به خراسان جنوبی داشته باشد

خسروی گفت: سازمان جنگل ها و مراتع کشور نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و امیدواریم این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با «مسعود منصور» با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور دیدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.

 

«حسین خسروی» رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این دیدار ضمن قدرانی از اقدامات سازمان جنگل ها و مراتع کشور و استان گفت: سازمان جنگل ها و مراتع کشور نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و امیدواریم این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.

 

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پراکندگی، مرزی بودن، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی عنوان کرد: اختصاص اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند نگاه ویژه است.

 

وی خواستار برنامه ریزی و اعتبار برای احداث سدها و بندهای خاکی و جلوگیری از روان آب ها شد.

 

خسروی در ادامه به مشکلات روستاییان استان در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: با تمام اقدامات انجام شده در تمام دهگردشی ها مردم از موضوعات منابع طبیعی گلایه های دارند که می بایست هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

 

در این دیدار نمایندگان خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌ها خود پرداختند و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گزارشی از فعالیت ها و مشکلات حوزه کاری خود ارائه کرد.

 

 در پایان دکتر منصور رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور با ارائه گزارشی از سیاست ‏ها، برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات انجام شده، قول مساعد برای اختصاص اعتبار ویژه و راهکار های خوبی برای حل مشکلات حوزه منابع طبیعی ارائه کرد.

 

 

کد خبر 971807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha