بهره مندی از نخبگان لازمه توسعه و تعالی است

رضی منش با تقدیر از متولیان طرح سه شنبه های تکریم گفت: با شناسایی و تکریم نخبگانی از این دست در راستای توسعه و ارتقای شهرستان گام بر می داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «بابک رضی‌منش» امروز در ادامه‌ سلسله برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم، با حضور در منزل هنرمند انقلابی و ایثارگر شهر جدید سهند اظهار داشت: قطعا برای تضمین آینده‌ی حوزه‌ی اجتماعی و فرهنگی شهر سهند و افزایش سرمایه‌ی اجتماعی باید به این حوزه‌ها توجه جدی شود.

فرماندار شهرستان اسکو یکی از برکات برگزاری برنامه‌های سه‌شنبه‌های تکریم را انسجام بخشیدن به برنامه‌هایی از این دست اعلام و اظهار امیدواری کرد با شناسایی و تکریم نخبگانی از این دست در راستای توسعه و ارتقای شهرستان گام برداریم.

وی با بیان این که شما مفتخر به درجه جانبازی شده‌اید و پس از آن در راستای توسعه‌ی فرهنگی کشور گام برداشته‌اید، گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های شما بوده و آرزوی سلامتی و تندرستی برای جناب‌عالی و خانواده‌ی محترم داریم.

همچنین قلی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو با اشاره به فلسفه‌ی برگزاری این برنامه‌ها اظهار داشت: آقای فاطمی یکی از هنرمندان برتر در حوزه‌ی انیمیشن استان بوده و جایگاه خاصی در هنر استان دارند و از سوی دیگر با توجه به این که او از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، وظیفه‌ی ما در تکریم این عزیزان دوچندان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که شهر سهند مملو از بزرگانی همچون استاد فاطمی است، که در خفا و بدون هیچ چشمداشت فعالیت می‌کنند، لازم است ما نیز در زمینه تکریم نخبگان فرهنگی هنری بیشتر تلاش کنیم.

همچنین فاطمی در سخنانی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود در قبل و بعد از انقلاب و در زمان دوران دفاع مقدس و بعد از آن در صدا و سیمای استان، اظهار داشت: شهر سهند به دلیل نوبنیاد بودن نواقص متعددی دارد که مهم ترین آن بحران هویت می‌باشد که امیدوارم در همکاری با شهرداری بتوانیم راهکاری برای این مشکل بیاندیشیم.

در پایان این مراسم، فرماندار شهرستان اسکو ضمن اهدای هدایایی، نشان شهروند پویا و فعال شهر سهند از سوی شهرداری سهند به سید فاطمی اعطا کرد.

گفتنی است، این دیدار با حضور  معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان اسکو ، رئیس شورای شهر و شهردار سهند همراه بود،

کد خبر 971897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha